افزایش بازدید پست اینستاگرام – رفتن به اکسپلور با این ۳ ترفند تضمینیه!

افزایش بازدید پست اینستاگرام - رفتن به اکسپلور با این ۳ ترفند تضمینیه!

مطمئناً اگه از هرکسی بپرسیم چه چیزایی باعث میشه که یک پست در اینستاگرام افزایش بازدید داشته باشه، به ما یکی از چیزای زیر رو میگه:
باید پستی بذاری که شِیر بشه، سیو بشه، کاربردی باشه، سرگرم‌کننده باشه، لایک بخوره و ….
اینارو همه میدونیم! ولی یک فاکتور مهم که تاثیر زیادی روی افزایش بازدید ریلز اینستاگرام داره، اینه که مخاطب ویدیو رو تا آخر ببینه! در اصطلاح «فول واچ تایم» رو از هر مخاطب بگیریم.

برای اینکه این اتفاق رخ بده باید با هر ترفندی که میتونیم یک کِشِش در محتوا ایجاد کنیم، مخاطب رو مجبور کنیم که بخواد بفهمه آخر ویدیو قراره چی بشه!

در این مقاله قراره سه ترفند بهتون بگیم که اگر توی محتواهاتون انجام بدید، مخاطب ویدیو شما رو تا انتها میبینه که نتیجه‌اش همون افزایش بازدید پست شماست.

#### هنگام ضبط محتوا یک باکس، یک جعبه، یک شیٔ همراهتون باشه که محتوای داخلش برای مخاطب قابل حدس باشه ولی مطمئن نباشه که واقعا همون هست یا نه و به خاطر فهمیدن این موضوع، تا آخر ویدیو رو ببینه که بفهمه چیزی که حدس میزد همونه یا خیر.

این کار رو صابرو هم توی محتواهاش انجام داده! مثلا توی پست “کاری که انجام نمیدی” قشنگ این کِشِش ایجاد شده که بابا اون کاری که انجام نمیدیم و توی باکسه چیه؟

در ویدیو زیر قشنگ میبینید که این کِشِش چطوری ایجاد شده و در قسمت نَریشن ویدئو (قسمتی که دیالوگ توسط صابرو گفته میشد) و قسمت اَکتینگ صابرو (جایی که وسایل مختلف رو از باکس درمیاورد) چه سناریویی رخ داد که کنجکاوی و کشش رو در مخاطب ایجاد کرد :


#### ترفند بعدی که میتونید انجام بدید اینه‌ که در ابتدای ویدئو، یک نکته‌ای بیان بشه، پرسیده بشه و شما بگید بذار آخر ویدئو میگمش! یا مثلا بگید صبر کن اینو بگم بعدش اونو میگم و اینطوری مخاطب جمله اصلی که هدف شماست رو میشنوه و منتظر میمونه تا جواب اون کنجکاویه رو بگیره و ویدیو رو تا انتها میبینه!

 

#### این یکی واقعا دیگه معرکه است! همیشه هم جواب میده.

بدون هیچگونه صحبت اضافه، همون چیزی که مخاطب میخواد ببینه رو اول ویدئوت بهش بگو!

یعنی چی؟

مثلا شما میخوای توی یک محتوا به مخاطب اموزش بدی بگی چطوری مثلا میتونیم اهنگ هایده خدا بیامرز رو با صدای رضا پیشرو توسط هوش مصنوعی بسازیم.

به‌جای اینکه اول ویدیوت بیای بگی “ امروز میخوایم یه هوش مصنوعی بهتون معرفی کنیم که میتونین صداهارو باهم عوض کنین و بهتون یاد بدیم چطوری ازش محتوا تولید کنید و ….”، همون اول ویدیو بیا بگو “بنظرتون اگه آهنگ ای زندگی سلام هایده رو رضا پیشرو میخوند چطوری میشد؟” و مخاطب همون اول میفهمه که قراره که در ادامه چی ببینه و میشینه محتوا رو تا آخر نگاه میکنه!

پس همیشه ایجاد کشش، قلاب و … انداختن، صرفا دلیل نمیشه که باعث بشه مخاطب ویدیو رو تا آخر ببینه!

با توجه به موضوع محتواتون و سناریویی که در ذهن دارید، از هرکدوم از این ترفند‌ها میتونید برای اینکه مخاطب ویدیوتون رو تا آخر ببینه و نتیجه‌اش، افزایش بازدید پست شما بشه، استفاده کنید.

اگه حال کردی تو کامنتا بنویس “اووف” منم مینویسم “جوون”.

دیدگاه‌ها ۸
ارسال دیدگاه جدید