افزایش بازدید پست اینستاگرام – سه‌تا از بهترین قلاب‌ها‌ برای محتوای پیجت

افزایش بازدید پست اینستاگرام - سه‌تا از بهترین قلاب‌ها‌ برای محتوای پیجت

تاسف ناسا برای شرکت اینستاگرام! مدیرعامل ناسا اعلام کرده تا الان بیش از هشتصد و نود و پنج میلیونو شونصد پٍنجاهو هف هش هزار تا پست تو اینستاگرام منتشر شده که افراد از هفتصدو پٍنجاهو یازده میلیونو نهصد و چهلو چار تاش رد میشن که خب کل این سه آماری که گفتیم همش کشک بوده فقط برای این بوده که ببینید چقد براتون جذاب بود که تا اینجای متنو بخونید!

شما در این قسمت گیر قلاب اول محتوا افتادید که با یک جمله شما تحت تاثیر قرار گرفتید که تا آخر متن رو بخونید!

ولی تنها بخشی از اون متن که واگعی بود و کیک نبود؛‌ اون قسمتش بود که خیلی از پست‌هایی که توی اکسپلور برای ما نمایش داده میشن رو رد میکنیم! چون ۵ ثانیه اولش جذبمون نمیکنه که تا آخر ببینیمش و در واقع قلاب اول ویدیو، چیز جذابی نبود برای ما.

در این مقاله قراره به شما سه جمله معجزه کننده برای قلاب اول ویدئوهاتون بگیم که مخاطب با شنیدنش دوست داشته باشه ادامه حرفتون رو بشنوه و دیگه پست شما رو رد نکنه.

۱ – هیچکس نمیخواد تو اینو بدونی ولی …. :

این جمله یک حس خطر رو به مخاطب میده که باعث میشه احساس کنه از بقیه‌ی کسانی که یچیزی رو میدونن عقب مونده و شما رو به عنوان یک منجی میشناسه که قراره بهش اون موضوع رو بگید تا اون هم در جریان قرار بگیره!

۲ – هیچوقت این چنتا کار رو نکن ( با توجه به موضوع محتوا + تعداد)‌ :

این ۵ تا غذارو نخور اگه میخوای لاغر بمونی!

هیچوقت این ۳ تا کار رو با گوشیت انجام نده اگه میخوای باتریش سالم بمونه!

هرگز این ۵ تا جمله رو به دوست دخترت نگو!

میبینی؟ اینا جملاتی هستند که باعث میشه شما بخوای بدونی اون کار‌ها چی هستن که نباید انجامشون بدی برای اینکه مشکلی برات پیش نیاد و دوباره دست گذاشته میشه روی همون احساس خطر!

۳ – این ویدیو هرچی جلوتر میره عجیب غریب تر میشه (سناریو نویسی درست) :‌
این جمله باعث میشه حس کنجکاوی مخاطب برانگیخته بشه و اون روحیه‌ی شرلوک هلمز درونش بخواد مچ شما رو بگیره که اگر عجیب تر نشد، بگه این کجاش عجیبه و اگر عجیب تر شد بگه پشمام (البته درستش اینه بگه شگفتا ولی خب مردم اعصاب ندارن به همون پشمام بسنده میکنن)‌ فوت کوزه گریش اینه که در سناریوی محتواییتون بعد از ۵ ثانیه اول قلابتون مخاطب رو سورپرایز کنید و چیزی که انتظارش رو نداره ببینه رو بهش نشون بدید که خودشو مجاب کنه تا آخر ببینه!

این سه تا جمله واقعا معجزه میکنه ولی خب یک جمله طلایی وجود داره که روی اون ریلزی که فکر میکنید بیشترین بازدید رو ممکنه بخوره و اکسپلور رو رنده کنه استفاده‌اش کنید.

 

شرط میبندم اینو نمیدونستی … :‌

این جمله باعث میشه مخاطب به غیرتش بر بخوره و با این مود که ((الان فکر کردی خودت خیلی خفنی که میدونی؟‌منم میدونستم! )) بشینه محتوا رو تا آخر ببینه که متوجه بشه میدونسته یا نه و این جمله در ۹۹٪ مواقع باعث میخکوب شدن مخاطب میشه و سعی کنید به درستی و به جا ازش استفاده کنید و اگر با این قلاب ریلز میلیونی ساختید حتما سعی کنید محتواهای خاص دیگه ای رو بسازید که با این قلاب روی ندونستن مخاطبتون شرط ببندید.

کدومشو دوس داری اول از همه تست کنی؟

دیدگاه‌ها ۴
ارسال دیدگاه جدید