افزایش بازدید پیج اینستاگرام با فعال کردن Achievement های اینستاگرام

افزایش بازدید پیج اینستاگرام با فعال کردن Achievement های اینستاگرام

راجع ‌به نحوه‌ی فعالیت در اینستاگرام هرکی هر نسخه‌ای که پیچید رو بریز دور!

درخصوص الگوریتم اینستاگرام بارها و بارها صحبت کردیم. درمورد اینکه باید چیکار کنین صحبت کردیم و همه‌ی اون صحبت‌هایی که در مقالات قبلی و محتواهای پیج صابرو دیدید، الان به صورت یک تکلیف توسط خود اپلیکیشن اینستاگرام به حساب کاربری شما ابلاغ میشه!

همین الان وارد قسمت پروفایل پیج خودتون بشید!!!

روی Insights در قسمت Professional Dashboard کلیک کنید.

طبق عکس زیر یک گزینه به عنوان Achievments می‌بینید. روش کلیک کنید و وارد صفحه‌ ی زیر خواهید شد :

ـ در تصویر سمت راست در قسمت مسطیل قرمز رنگ، Your achivements نشون دهنده‌ی جایزه‌هایی هست که تا الان از اینستاگرام گرفته اید! یعنی در طول فعالیتی که تا الان داشتید، یک سری قفل‌ها توسط اینستاگرام برای شما باز شده که درواقع شما با فعالیتتون و روند محتواییتون تونستید اون جایزه رو به دست بیارید. مثلا برای یک پیج با ۸۰۰۰ مخاطب، جوایزی که تا الان از اینستاگرام دریافت شده رو در عکس زیر میبینید :

رسوندن استوری به دید ۱۰۰۰ مخاطب، دریافت ۸۰۰۰ فالوور، بارگذاری ۱۵۰ ریلز، بارگذاری ۵۰ تا پست، داشتن بازدید ۷۵ هزار تایی و … از قفل‌هایی بود که در این اکانت باز شد و اینستاگرام جایزه اش رو داد و باعث افزایش ریچ و ایمپرشن (بازدید و تعامل از طریق اکپسلور) برای پیج شد!

ـ در همان تصویر سمت راست در قسمت Challenges، اینستاگرام به شما یک سری چالش میدهد که اگر انجام بدهید، به رشد پیج شما کمک میکند.

چالش اولی که عموما باهاش مواجه ممکنه بشید، ۷ روز متوالی فعالیت در استوریه که در اکثر مقالات، به اهمیت استوری گذاشتن پرداختیم و مقالاتی برای افزایش درگیری مخاطب در استوری، افزایش ریپلای، افزایش بازدید استوری رو براتون گذاشتیم که در قسمت مقالات وبسایت قابل مشاهده است. حتی استوری اونقدر اهمیت زیادی داره برای درست استوری گذاشتن و افزایش بازدهی استوری، یک دوره آموزشی تحت عنوان استوری‌بُرد داریم که میتونید با کلیک کردن روی اینجا، مشخصات این دوره آموزشی رو ببینید.

در نهایت شما با آغاز این چالش و هفت روز استوری گذاشتن، یک قفل دیگه از جوایز اینستاگرام رو باز می‌کنید و اینستاگرام یک کمک دیگه برای جامپ کردن رشد پیج شما بهتون میکنه.

‌ـ در قسمت مستطیل آبی رنگ، قفل‌هایی است که باید بازشون کنید و کارهایی هستن که باید انجام بدید تا جایزه‌اش رو از اینستاگرام بگیرید.

در این قسمت میبینید که یک سری تکالیف از طرف اینستاگرام به این حساب کاربری ابلاغ شده که باید انجامشون بده تا جایزه‌اش رو بگیره!

#### باید ۷۵ تا پست بزاره ( عکس و یا پست اسلایدی!)

#### باید ۵۰۰۰ تا استوری بزاره! ( تا الان ۳۷۰۰ تا گذاشته)

#### باید با روند محتواییش به ۹۰۰۰ فالوور برسه!

#### باید ۱۷۵ تا ریلز بذاره که تا الان ۱۷۴ تاشو گذاشته!

#### باید با انجام تکنیک‌های افزایش بازدید، استوریشو به ۱۵۰۰ تا از مخاطباش برسونه!

#### باید یک پست مشترک با یک حساب دیگه در پیجش قرار بده!

#### باید یکی از پستاش، ۷۵۰۰ تا لایک بخوره!

#### باید یکی از ریل‌هایی که میذاره، ۲ میلیون ویو بخوره!

خب همینجا متوجه میشیم که تکالیف ما توی اینستاگرام چیه! اینستاگرام از ما چی میخواد و در ازای اون چیزی که میخواد‌، بهمون کمک میکنه که پیجمون زودتر رشد کنه! پس تمامی موارد مربوط به الگوریتم، نحوه تولید محتوا، آموزش‌های مربوط به استوری که صابرو در خصوصش بهتون میگه، برای باز کردن همین قفل‌ها و دریافت جوایز اینستاگرامه که نتیجه‌اش میشه رشد درست پیج و بیزنستون!

 

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید