افزایش درامد از اینستاگرام و فروش (هر محصول و هر خدماتی) با جریان سازی

افزایش درامد از اینستاگرام و فروش (هر محصول و هر خدماتی) با جریان سازی

اگه از بیماری های قندی، فشار خون، کوتاهیِ …… ولش کن کلا اگه مشکل ضربان قلب و این چیزا داری این داستانی که دارم تعریف میکنم و نخون.

یه شب (همه قصه‌ها از یک روز شروع میشه، قصه‌های صابرو شبا رخ میده) طوفانی عجیب و غریب تو راه برگشت از دفتر به خونه، جریان باد انقد عجیب و غریب بود که هرچی گردو غبار و سنگ و خرده سنگ تو جاده بود فقط میخورد به شیشه ماشین من. یعنی اگه یچیزی از آسمون نازل میشد همون لحظه صاف میرفت تو … اگزوز ماشین. واقعا عجیب غریب بود یهو ماشینو از راست می‌برد چپ، از چپ میبرد راست، خلاصه هر وری که خواست باهامون رفت تا ما برسیم خونه.

اگه تا همینجاش کلی بهت شوک و استرس وارد شده واقن پیشنهاد میکنم ادامشو نخونی چون خیلی ترسناک تر میشه

اقا رسیدیم خونه گفتیم بریم یه ریلکسی کنیم رو کاناپه، لپتاپو روشن کردیم یه فیلمی ببینیم. گفتیم بشینیم فیلم عمو جانی رو ببینیم. دزدان دریایی کارائیب یه فیلم فوق العاده قشنگ با هنرمندی جانی دپه که پیشنهاد میکنم حتما ببینید توش کلی درسه! خلاصه نشستیم فیلمو دیدیم و توی کل تایمی که اینا رو کشتی بودن و یه موج دریا میومد اینارو می‌برد سمت یه صخره، موج بعدی میومد می‌برد سمت یه مسیر دیگه؛ توی تمام این قسمتای فیلم، تصویر جاده‌ای که تو راه خونه داشتم میومدم جلو چشمم اومد که منم مثل اینا با اون جریان باد، به هر سمتی که اون طوفانه میخواست داشتم میرفتم و بعضی جاها دیگه فرمون از اراده من خارج بود و همراه میشدم با اون جریان باده! مثل کشتی عمو جانی دپ که با جریان موج دریا به سمت هر صخره ای که اونجا بود داشت میرفت.

خلاصه اون شب درسمو گرفتم و فهمیدم جریان، میتونه هر آدمی رو به هر سمتی که میخواد ببره!

شاید فکر کنید الان میخوام از تعریف کردن این داستان یه پند آموزنده در خصوص جریان‌سازی بهتون بدم. بله درست فکر میکنید. کل حرف ما از اول قصه تا الان،‌ در خصوص اهمیت جریان‌سازی بوده. یعنی شما با این جریان‌سازیِ میتونی از شیرمرغ تا جون آدمیزاد رو بفروشی. منتها قبلش باید بدونی اصلا جریان سازی چیه؟

جریان سازی رو اینطوری میتونم تعریف کنم برات که قشنگ قابل لمس باشه تو عمق وجودت قشنگ حسش کنی که انگار توی یک دریای آروم، یک موج ایجاد میکنی و هرچیزی که توی اون دریاست رو میتونی به سمت هر ساحلی که دلت میخواد ببری!

خب صابرو اون ساحل‌ها چی هستن؟‌

اون ساحل‌ها میشن همون اهداف بیزنسی که ما داریم! یعنی شما با جریان‌سازی درست در استوری، تموم مخاطب‌هات رو با خودت طوری همراه میکنی که حتی اگر دلشون نخواد هم، نتونن از همسفر شدن باهات دست بردارن و باهات تا لحظه‌ای که به هدفت برسی همراه بشن!

این اهداف بیزنسی میتونه فروش یک محصول(هرمحصولی) باشه! میتونه در نهایت برای رفع نیاز یا رفع کنجکاوی مخاطب، یک لینکی که مخاطب رو به کانال یوتوبش برای دیدن یک ویدیو خاصی هدایت میکنه باشه و یا حتی، میتونه برای خدمات تبلیغاتتون باشه که برای انجام یک تبلیغ و افزایش بازدهی اون تبلیغ، جریانی درست کنید که مخاطب ناخودآگاه دوست داشته باشه روی اون آیدیِ بزنه تا ببینه توی اون پیجه چیه!

یادت نره که هیچوقت امکان نداره با گفتنِ یکباره‌ی پیشنهاد خرید کسی ترغیب بشه تا یچیزی رو بخره! مخصوصا توی سوشیال‌مدیا، شما باید گام به گام یه داستان رو پیش ببرید که درواقع اون داستان براساس نیازسنجی و رفع مشکل مشتری نوشته شده.

شاید این رو ندونی ولی بهترین فرصت همین الان در اختیار توئه که یکبار برای همیشه یاد بگیری چطور با استوری‌هات جریان‌سازی کنی و به تمام اهدافت توی پیج کاریت برسی، دوره‌ی آموزشی استوری‌بُرد یک فرمول بی‌نقص رو بهت یاد میده که برای همیشه خیالت در مورد استوری‌هات راحت باشه.

دیدگاه‌ها ۲
ارسال دیدگاه جدید