افزایش فالوور اینستاگرام با پست اسلایدی – از اهمیت پست اسلایدی غافل نشو!!!

افزایش فالوور اینستاگرام با پست اسلایدی - از اهمیت پست اسلایدی غافل نشو!!!

 

پُررنگ‌ترین دغدغه‌ی تولید‌محتوا برای هر بلاگری، بدون‌شک اینه که محتواش بیشتر دیده بشه! گاهی می‌بینیم اساتید میگن حتما باید ریل بذاری، حتما باید اینطوری بذاری، فلان چیزو اینطوری بنویسی و اونجا قایم کنی و کلی نسخه‌ پیچیدن‌های یکسان واسه همه! از نظر ما نسخه‌ی یکسان واسه همه، اراجیف و کشکه!!
ببین! درسته گذاشتن ریلز کلی امکانات در اختیارت قرار میده که میتونی با کلی ترفند مختلف مثل استفاده از صداهای ترند، استیکر‌های تعاملی و … کارایی کنی که باعث افزایش بازدید محتوات میشه ولی از اهمیت بازدید پست‌های اسلایدی نباید غافل بشی! میدونستی هنوز خیلی از حساب‌های کاربری در اینستاگرام، استوریشون حتی ریل هم نداره!

مثلا دو تا عکس زیر رو نگاه کنید :

خب اینجا می‌بینیم که برای بعضی اکانت‌‌ها، سِکشن ریلز فعاله و توی اکسپلورشون میتونن مستقیم ویدیو‌ها و ریلز ببینن! اما از طرفی برخی اکانت‌ها هنوز تو اکسپلورشون عکس و پست اسلایدی داره نمایش داده میشه و اصلا چیزی به اسم سِکشِن مجزای ریلز براشون هنوز فعال هم نشده!

و همینجا میتونید متوجه بشید که حجمی از بازدیدکننده‌های شما، منتظر یک پست اسلایدی از طرف شما هستن که بتونن تو اکپسلور ببینن و پیداتون کنن!

مثلا در پایین اینسات دو تا پست اسلایدی حوزه تکنولوژی رو میبینید که حجم زیادی از افرادی که پیج رو دنبال نمیکنند ولی پست رو دیدن، از طریق اکسپلور بوده و همچنان میشه از پست اسلایدی، ورودی گرفت به سمت پیج و افراد رو مجاب کرد که فالومون کنه!

خلاصه که به عنوان یک بلاگر و تولیدکننده‌محتوا، تنها نکته‌ای که باید در روند تولید محتواتون رعایت کنید، نظم و استمرار در روند تولیدمحتوا و ارائه محتوای مفید و کاربردی به مخاطبه

هیچ ورد و جادو و معجزه و قرص و دارویی هم براش نیست. درضمن همیشه بخاطر داشته باشید که تنوع در ساختار محتوا باعث بهبود آمار پیج شما میشه. تک‌عکس بذارید، ریل بذارید، اسلایدی بذارید، موزیکال بذارید، استاندارد بذارید، ترند بذارید و ….

اگر خیلی از چیزهایی که در مورد تولیدمحتوا هست برات گنگ و مبهمه، مثل نور، صدا،تصویر، برندسازی با تولیدمحتوا، انتخاب موضوع پیج، ایجاد قلاب و .. توصیه‌ی آکادمی صابرو فقط و فقط دوره‌ی جامع ارتش‌تکنفره هست. اگر دوس داری اون رو با تخفیف ویژه در یافت کنی توی کامنت این مطلب یه فرصت باحال هست. میتونی بهم بگی  پرفروش‌ترین کتاب جهان در مورد عادت‌سازی چیه؟ ایمیلت رو به همراه جواب بذار توی کامنت، اگر درست گفته باشی برات کد تخفیف ایمیل میشه.

دیدگاه‌ها ۲
ارسال دیدگاه جدید