اهمیت ساختن حساب کاربری در لینکدین – برندسازی و رشد

اهمیت ساختن حساب کاربری در لینکدین - برندسازی و رشد

محاله که یکنفر تولیدمحتوا رو جدی بگیره اما دوست نداشته باشه یک برند قابل‌اعتماد و یا محبوب ….. بحساب نیاد.

همه‌ی تولیدکنندگان محتوا صرفاً لایف‌استایل بلاگر و یا فود بلاگر و … نیستند و خیلی از فریلنسرها، مدرسین، متخصصین و افراد فعال در حوزه‌های مختلف که خدماتی رو ارائه میدن، براشون مهمه که همه برندِ اونها رو به رسمیت بشناسن و افراد زیادی از خدمات اونها مطلع بشن.

یکی از بزرگترین بسترهایی که هر فریلنسر و ارائه دهنده خدماتی باید در اون فعال باشه و تولید محتوای خاصی برای جلب توجه شرکت‌های بزرگ، هلدینگ‌ها و استارت‌های مختلف انجام بده، لینکدین هست.

هرپلتفرم که شما در اون تولید محتوا میکنید، به یک نحوی به شما برای نشون دادن خودتون و مهارتتون کمک میکنه.

اینستاگرام کلی قابلیت برای افزایش بازدید ریلز (صدای ترند، چالش‌های مختلف و…) در اختیارتون قرار میده

یوتیوب یک کتابخانه از مدیای شماست و البته که درکنار سئو و بازدید از محتوای شما، میتونه شمارو بعد از مانیتایز شدن به درآمد دلاری برسونه!

حالا سوال اینه که لینکدین به شما چطوری کمک میکنه و چرا باید لینکدین داشته باشید؟

لینکدین یه پلتفرم جهانی مخصوص حرفه‌ای هاست که بیشتر از 800 میلیون کاربر فعال در بیش از 200 کشور داره، که اون رو به بزرگترین شبکه حرفه‌ای جهان تبدیل می‌کنه.

لینکدین یه جای حسابی برای شبکه‌سازی حرفه‌ایه. تو این پلتفرم می‌تونی با آدمایی از هر رشته‌ای ارتباط بگیری، از جاب آفرها خبردار شی، یا حتی یه کار جدید پیدا کنی. ولی نکته باحالش اینه که لینکدین فقط یه جای جدی و خشک نیست؛ اینجا هم می‌تونی دانش و تجربیاتتو به اشتراک بذاری و از دیگران یاد بگیری. باورت میشه بعضی‌ها از طریق لینکدین کارهای مهمی گیر آوردن و حتی یکراست با یک جاب‌آفر از آمریکا تونستن مستقیما با ویزای کاری مهاجرت کنن!؟ حتی ممکنه یه روزی یه پیام کاری کل زندگی کاریتو عوض کنه! بذارید با یک آمار جالب به شما بگم چرا کاربران لینکدین متمایز هستن از بقیه‌ی شبکه‌های اجتماعی.

بیشتر از 50٪ کاربران لینکدین درآمدی بالغ بر ۷۵هزار دلار در سال دارند. همچنین حدود ۳۷٪ از میلیونرهای جهان عضو این شبکه‌اجتماعی هستند علاوه بر این، اکثر کاربران لینکدین بین سنین 25 تا 34 سال قرار دارند. که نشان دهنده‌ی اینه که تمرکز لینکدین بر نسل جوان و حرفه‌ای هاست.

در کنار این، لینکدین فضایی برای انتخاب نوع کار، تخصص و رزومه‌های شماست که اگر کسی وارد پروفایل شما شد، به طور مستقیم با خدمات و نحوه‌ی کار شما آشنا بشه. و از طریق ایمیل‌های لینکدین میتونید بصورت روزانه مطلع بشید که چه کسب و کارهایی در جهان به تخصص شما نیاز دارند.

همچنین لینکدین یک فضای فوق‌العاده مناسب برای بازاریابی B2B  (کسب‌وکار به کسب‌وکار) هم هست و میتونید با شرکت‌های نوپا و یا بالارده تعاملات دوستانه و سازنده‌ای داشته باشید.

این همه‌ی ماجرا نیست.

در لینکدین آزمون‌های مختلفی قرارداره که شما میتونید با توجه به مهارت و تخصص انتخاب شده خودتون، در اون آزمون‌ها شرکت کنید و نتیجه‌ی اون آزمون و کردیتی که خود لینکدین دراختیار شما قرار میده رو در پروفایلتون قرار بدید تا نشون بدید اعتبار بالایی دارید و چیزایی که در پروفایلتون نوشتید، صرفا یک‌سری رزومه الکی نیست.

این مقاله صرفا جهت این بود که یک جرقه‌ای در ذهن شما بخوره که در خصوص فضای لینکدین تحقیقاتی انجام بدید و پیگیرش باشید که اگر خواستید پروژه بیشتری بگیرید،‌ رسانه و یا خدماتتون رو بین المللی کنید و حرفه‌ی خودتون رو به رسمیت بشناسونید، همین الان در سایت Linked in، حساب کاربری خودتون رو بسازید و پروفایلتون رو تکمیل کنید.

 

راستی یادت نره موقع ساخت حساب کاربری توی لینکدین حتما ایمیلی رو وارد کنی که واقعا بهش سر میزنی!! چون ممکنه یکی از صدها ایمیلی که دریافت میکنی، دقیقا همون چیزی باشه که تورو سالها جلو بندازه!

همون طور که تا الان توی مقالات سایت صابرو متوجه شدید،‌ ما برای هر رسانه یک سری تکنیک خاص برای تولید محتوا معرفی میکنیم و لینکدین هم از این موضوع مستثنی نیست.

اگر دوست دارید بیشتردرخصوص لینکدین، نحوه ساخت پروفایل، ساخت رزومه و شرکت در آزمون‌هاش و تولید محتوا در لینکدین مقاله تولید کنیم براتون، توی قسمت نظرات بنویسید “آموزششو بزار

دیدگاه‌ها ۴
ارسال دیدگاه جدید