راز مخفی رشد کانال یوتیوب – درآمدزایی از یوتیوب با این تکنیک مخفی!!

راز مخفی رشد کانال یوتیوب - درآمدزایی از یوتیوب با این تکنیک مخفی!!

حتی اگه اصلا درجریان درآمد دلاری یوتیوب نبودید هم احتمال داره مثل خیلیای دیگه به عنوان تولید کننده‌ی محتوا، یکبار به فکر تولید محتوا و حضور در یوتیوب افتاده باشید. که البته پیشنهاد خوبی هم هست دیگه، هم وسوسه برانگیزه. هم معتبره، هم درآمد دلاری داره، هم سطح مخاطبینش بالاتره و …. .  اما، هر پلتفرمی یک سری ویژگی‌های مربوط به خودشون رو داره.

مثلا محتواهایی که صرفا در اینستاگرام ممکنه بازدید میلیونی رو تجربه کنه، ممکنه برای مخاطبین در یوتیوب اصلا جذاب نباشه، حتی ۱۰ تا ویو هم نخوره و به کسی نشون داده نشه.

نکته‌ای که در مورد اینستاگرام وجود داره اینه که کلی ترفند و روش مختلف داره و چون قرار نیست بواسطه‌ی میزان بازدید (ویو)، به شما پولی پرداخت کنه، به برخی محتواها ( گاهاً چیزایی که حتی محتوا هم ندارن) راحت‌تر بها میده و باعث افزایش بازدید و بازدهی اون پست میشه.

اما اگر شما یک رسانه در اینستاگرام دارید و در اینستاگرام تولید محتوا میکنید و قصد دارید رسانه یوتیوب خودتون رو هم بسازید، لازمه این راز مخفی ای که بهتون میگم رو بدونید.

یوتیوب محتوایی که برای اون نباشه رو دوست نداره!!

یعنی چی؟
یعنی اگر شما به عنوان یک سازنده‌ی کلیپ‌های طنز، بلاگر حوزه تکنولوژی ای که بررسی محصول انجام میده و یا ترفند مختلف ارائه میده، اگر قرار است یک ریل درست کنید که اون رو هم در اینستاگرام و هم در شورت یوتیوب بزارید، یوتیوب به اون محتوای شما بها نمیده! بنظر ما ۲ دلیل منطقی برای این بها ندادن وجود داره:

اولین دلیل: کسی که تمام تمرکزش روی یوتیوب باشه و در اولویت اول، محتوای خودش رو با توجه به سطح مخاطبان یوتیوب بسازه، قطعا محتوای گیراتر و متناسب‌تری با فضای یوتیوب منتشر میکنه و بازخورد بهتری تجربه میکنه!
دومین دلیل: برای شنیدن دلیل دوم بیاید تصور کنیم که یوتیوب و اینستا و تیک‌تاک یجورایی باهم در رقابت هستن و عقده‌ و کینه‌ای میشن از کسی که اونارو ترجیح نده به یکی دیگه 😂 و انگار بر اساس سیستم‌های پیچیده‌ی کانتنت‌آی‌دی با هوش مصنوعی که دارن (سیستم‌هایی که میتونه تشخصی بده ساختار و جزییات یه محتوا رو) ، میتونن تشخیص بدن این محتوا قبلا در اینترنت منتشر شده و کهنه و دست دومه!!! و به همین دلیل بهتون میگه یالا برو یچیزی بیار که ثابت کنه فقط منو دوس داری و اهل چندهمسری نیستی 😒😂

به صورت کلی که در روند تولید محتوا، محتوایی که به اصطلاح یوتیوبیه، پروداکشن و تولیدش با محتواهایی که ما برای اینستا تولید میکنیم فرق میکنه.

و خب اگر ما بخوایم برای هرکدوم از این پلتفرم‌ها محتوای جدا تولید کنیم برمیگرده به تارگت محتواییمون، حوزه فعالیت و…

که بیایم برای یوتیوب یک محتوا درست کنیم و برای اینستاگرام یک محتوای دیگه.

اما میشه یه کار دیگه ای هم کرد!

شما باید وفاداریتون رو به یوتیوب ثابت کنید. بجای اینکه بیاید یک پست رو تو اینستا بارگزاری کنید، بعد برید توی یوتیوب بارگزاریش کنید.

اگه واقعا قصدتون رسیدن به نتیجه از یوتیوبه، محتواتون رو برای یوتیوب تولید کنید و بعد از گرفتن اون فیدبک در یوتیوب، حالا اونو توی اینستاگرامتون هم آپلود کنید.

یوتیوب براش مهمه اون تولید کننده محتوا، براش ارزش قائل بشه تا اون هم جواب زحماتشو بده و کمکش کنه بیشتر دیده بشه، ساسبکرایب و بازدید بالا بگیره و به درآمد زایی برسه.

خلاصه لپ کلام اینه که اگه میخوای از یوتیوب به درآمد برسی و نمیتونی برای هر پلتفرم یک محتوای منحصر به فرد تولید کنی، اولویتت ساخت محتوا و انتشار اون برای یوتیوب باشه، بعدا توی اینستاگرام هم قرارش بده تا یوتیوب این رو درک کنه تو وفادار بهشی.

شما تجربه‌ای از به درآمد رسوندن کانالی در یوتیوب دارید؟‌ توی کامنتا بنویسید بقیه از تجاربتون استفاده کنن

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید