ساختن استیکر با استوری – ویژگی جدید اینستاگرام

ساختن استیکر با استوری - ویژگی جدید اینستاگرام

اینستاگرام در طی هر آپدیت داره بیشتر به هوش مصنوعی میدون میده و الانم متوجه شدیم که ویژگی‌های خفن‌تر رو به استوری اضافه کرده!

قدیما شما برای اینکه یک عکسی رو در بکگراند های مختلف قرار بدید و باهاش استوری بزارید، باید با نرم افزار های مختلف پس زمینه اون رو حذف می‌کردید و یا توسط اون هوش‌مصنوعی که در گالری عکس‌های آیفون و یا گوشی‌های اندرویدی قرار داشت، سوژه رو انتخاب و کپی میکردید، و در نهایت داخل استوری اون رو جایگذاری میکردید.

اما الان این ویژگی به بهترین نحو عملکرد تحت عنوان CutOuts در اینستاگرام قرار گرفت و میتونید باهاش هر عکسی که دارید، سوژه رو از پس زمینه جدا کنید و مثل یک استیکر بدون پس زمینه در استوریاتون استفاده کنید.

برای شروع ما سه پس زمینه رنگی رو برای استوریامون در نظر میگیریم

حالا وارد قسمت استوری اینستاگرام بشید و طبق عکس زیر، وارد قسمت Cutouts بشید.

حالا شما به قسمت استیکر ساز اینستاگرام دسترسی پیدا کردید.

ما برای تست عملکرد، از چند محصول به شکلی که در پایین میبینیید عکس گرفتیم تا بریم عملکرد این هوش مصنوعی رو برای حذف پس زمینه و گرفتن عکس از محصول بررسی کنیم.

عکس های بالا عکس‌هایی هستن که ما سعی کردیم از یک سری وسایلی که میتونن به عنوان یک کالا برای فروش در استوری پرزنت بشن بگیریم تا ببینیم توسط هوش مصنوعی ساخت استیکر اینستاگرام چطوری پس زمینه‌اشون حذف میشه.

حالا وارد قسمت Cutouts میشیم و از قسمت گالری عکسامون، عکس ‌هارو انتخاب میکنیم. که خروجی کار رو براتون توی عکس های زیر قرار میدیم!

همانطوری که میبینید با توجه به نحوه عکاسی (که خیلی در شرایط نورپردازی درست نبوده و سوژه با پس زمینه خیلی کنتراست بالایی نداشته) این هوش مصنوعی در سریعترین حالت ممکن ما رو به نتیجه ای که میخوایم میرسونه و میتونیم هرگونه عکسی که حالت پرتره داشته باشه، سوژه اش رو از پس‌زمینه جدا کنیم! مثلا عکس خودمون توی جنگل باشه، عکس یک گربه تو خیابون باشه و یا هرچیز دیگه ای!

شما هم همین الان عملکرد این قابلیت رو توی اینستاتون تست کنید و نتیجه‌ی تستتون رو برامون کامنت کنید که ببینیم شما چطوری از این ویژگی استفاده میکنید.

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید