عینک ری بن و متا – عینک مختص بلاگری!!!

عینک ری بن و متا - عینک مختص بلاگری!!!

خیلی وقته که تجهیزات تولید محتوا و بلاگری داره از فرم صرفا یک دوربین فیلمبرداری و یا گوشی موبایل خارج میشه و ما کلی تجهیزات مثل Go pro، Insta360 و … رو دیدیم و خود سازندگان سوشیال مدیا با پروموت کردن این ابزار و نشون دادن نحوه تولید محتوا، دارن میگن بلاگری کردن و تصویربرداری یک بعد حرفه‌ای و ساده تر داره میشه تا عموم افراد به این مسائل علاقه مند بشن و یا، علاقه مندان به این حوزه با استفاده از تجهیزات در یک لول دیگه ای شروع کنن به تولید محتوا تا بلاگری رو به یک سبک دیگری انجام بدن.

در راستای همین اقدامات جهت ارائه محصولات مختلف، کمپانی متا با همکاری با خفن ترین برند عینک سازی جهان که ری بن است. یک عینک هوشمند ساخته اند که توی این مقاله قراره معرفیش کنیم و ببینیم چه ویژگی‌هایی داره.

ساختار عینک، مثل عینک‌های آفتابی خود ری بن هست که به شما، ظاهر عجیب غریبی نمیده بر خلاف برخی عینک‌های هوشمندی که خیلی بزرگ هستند و اشکال عجیب غریب و یا هندزفری های بزرگی که بهشون چسبیده دارند.

این عینک مجهز به تمامی فناوری‌های اخیر متا اعم از هوش مصنوعی متا، سازگاری با پلتفرم‌های اجتماعی متا مثل فیس بوک و اینستاگرام است و در لحظه میتواند برای شما کار یک عینک آفتابی حرفه ای و همه فن حریف، یک تلفن همراه، یک دوربین فیلمبرداری و یک ابزار بلاگری رو انجام دهد.

خود عینک با فریم‌های مختلف و لنز‌های مختلف عرضه میشه تا بتونید همه سبک حالات مختلفی که از یک عینک استفاده میکنید رو تجربه کنید.
لنزهای با کارایی بالا در لنزهای خورشیدی، پلاریزه یا Transitions موجود هستند. همه لنزها شفافیت، راحتی و 100٪ محافظت در برابر UVA و UVB را ارائه می دهند.

در کنار همه‌ی این‌ها، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به همراه ۵ میکروفون پخش شده در سراسر عینک قرار داره که بتونید محتواهای با کیفیت از لحاظ تصویر و صدا ضبط کنید و انتشار بدید.

در دوطرف خود عینک، اسپیکر‌هایی قرار گرفته که مجهز به سنسور Proximity ( مجاورت) هستند که متا اون رو اسپیکر گوش باز محتاطانه نامیده.

بدین شکل که شما میتونید در حین تماس از این عینک با خیال راحت استفاده کنید، بدون اینکه کسی متوجه مکالمات شما شود.

به واسطه ۵ میکروفونی که این عینک دارد، کیفیت صدای شما حین مکالمه تجربه‌ای مشابه یک تلفن همراه ارائه میده که حتی میتونه از کیفیت میکروفون ایرپاد ها و یا هدفون های بلوتوثی هم بهتر باشه.

 این عینک کاملا سازگار با متا است و توسط نرم افزار خود متا به گوشی شما متصل میشود و قابلیت ضبط و تصویر برداری، استریم زنده و یا لایو مستقیم رو بهتون میده که با پخش زنده آنها از طریق عینک خود به اینستاگرام و فیس بوک، دیدگاه منحصر به فرد خود را از لحظات خاص به اشتراک بگذارید. حداکثر چهار ساعت باتری و حداکثر 36 ساعت زمان شارژ برای هر کیس قابل حمل کاملاً شارژ شده، به این معنی است که می‌توانید بدون وقفه روی روز خود تمرکز کنید.

از برنامه Meta View برای جفت کردن دو عینک با تلفن خود و مدیریت آنها در یک مکان استفاده کنید. جلوه های ویژه را به محتوا اضافه کنید و به راحتی با دوستان به اشتراک بگذارید.

حافظه داخلی خود دستگاه ۳۲ گیگ است که میتوانید محتواهای خود را که طبق چیزی که متا گفته ۱۰۰ ویدئو و ۵۰۰ عکس هست رو در اون ثبت کنید و به راحتی از طریق نرم افزار، به گوشی موبایل خودتون انتقال بدید و اونهارو در فضای مجازی شیر کنید و به اشتراک بگذارید.

نکته خفن تری که در خصوص این عینک وجود داره. دستیار صوتی مبنی بر هوش مصنوعی متا هست که مثل سیری برای آیفون، عمل میکند.

کافیه که وقتی عینک روی چشماتونه، با گفتن دو کلمه ی “Hey Meta”، دستیار صوتی خودتون رو صدا کنید و هر سوالی که داشتید ازش بپرسید و میتونه یک آپشن خفن برای گرفتن ایده‌های خلاقانه برای تولید محتواتون باشه که به عنوان یک دستیار محتوایی، دستیار صوتی و همراه شما،َ بهترین ویژگی این عینک هوشمند نامیده میشه.

قیمت این محصول با توجه به نوع فریم، لنز‌هایی که روی اون قرار میگیره و با قابل شخصی سازی شدن به صورت کامل، حدود ۳۶ میلیون الی ۴۲ میلیون متغیر است که با توجه به ویژگی هایی که بالاتر دیدید، کاملا ارزش خرید دارد.

شما باشید از تجهیزات جدیدی که برای تولیدمحتوا عرضه شده اند استفاده میکنید یا روی همون روش سنتی بلاگری با موبایل و دوربین میمونید؟

نظرتون رو برامون کامنت کنید.

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید