منبعِ خفن و رایگان برای فونت انگلیسی با پیش‌نمایش زنده!!!

منبعِ خفن و رایگان برای فونت انگلیسی با پیش‌نمایش زنده!!!

یکی از مواردی که افراد حرفه‌ای تولیدکننده محتوا در روند محتوایی خودشون رعایت میکنن، یکسری امضاء خاص، لوگوتایپ‌های خاص که اسم برندشون یا هویت برندشون رو با یک جمله، یا کلمه با یک فونت خاص نشون میدنه.

قطعا در محتواهای صابرو هم کلمه Saberoo به چشمتون خورده که به صورت انگلیسی با یک استایل و فونت خاص، به عنوان امضاء صابرو پای محتواها قرار میگیره.

در این مقاله میخوایم یک وبسایت خفن (خیلی خفن حتی!!!) بهتون معرفی کنیم که میتونید واردش بشید، فونت‌های انگلیسی خفن رو با هر کتِگوری ‌(دسته‌بندی) که مدنظر شماست سرچ کنید و با توجه به کاربرد، فونت مورد نظرتون رو پیدا کنید.

یچیز دیگه ای که این سایت رو خفن و متمایز میکنه از بقیه، پیش نمایش زنده‌ی کلمه است 😐 یعنی شما به‌جای اینکه بری فونت رو دانلود کنی، ببری توی فوتوشاپ متن رو بنویسی تا خروجیشو ببینی چطوریه،‌ توی خود سایت، متن رو مینویسی و خروجیِ اون رو به صورت زنده میبینی و با هرکدوم که حال کردی، بسادگی دانلودش میکنی.

اسم سایت FontSpace هست و به محض ورود در صفحه اصلی همچین صحنه ای رو میبینی :

در قسمت نوار جست ‌و جوی بالا (در سربرگ سایت با رنگ مشکی)، شما می‌تونید هر موضوع و هر کلمه‌ای که بخواید سرچ کنید و ازش فونت بگیرید!

مثلا اگر تو حوزه زیبایی فعالیت میکنید،‌کافیه توی قسمت جست و جو بنویسید Beauty و سپس تمامی فونت‌هایی که مربوط میشه به حوزه زیبایی و توی این حوزه کاربرد داره رو براتون میاره!

اگر توی حوزه تکنولوژی یا هر حوزه ای باشید، میتونید کسب‌وکارتون رو سرچ کنید و نتایج رو ببینید!

در عکس بالا، فونت‌های مناسب حوزه زیبایی رو میبینید. و میتونید با کلیک کردن روی آیکون دانلود (سمت راست کنار +) فونتی که میخواید رو دانلود کنید

مثلا برای پیج‌های بیزینسی، کلمه Business رو سرچ میکنیم و توی قسمت ذره بین بالای نتایج جست‌وجو، ‌کلمه Saberoo رو مینویسیم. و نتیجه اش میشه مثل عکس زیر:

و می‌بینید که تمامی فونت‌های مناسب کسب‌وکار، با کلمه‌ی صابرو به صورت زنده دارن نمایش داده میشن و حتی خود امضاء صابرو رو هم در تصویر دارید میبینید.

سایت فونت اسپیس واقعا کاربردیه و پیشنهاد صابرو به شما اینه که برای هویت برندتون قطعا یک امضا، لوگوتایپ انگلیسی یا یک شعار رو به عنوان امضا طراحی کنید.
در مقاله‌های بعدی برای فونت ‌های فارسی هم یه راهکار عالی معرفی میکنیم.

دیدگاه‌ها ۲
ارسال دیدگاه جدید