نرم افزار های تولید محتوا اینستاگرام – هر بلاگری این ۳ اپلیکیشن رو داره!!!

نرم افزار های تولید محتوا اینستاگرام - هر بلاگری این ۳ اپلیکیشن رو داره!!!

اگه صاحب یک پیج آموزشی،خدماتی یا فروشگاهی باشی یا اصلا بلاگر سرگرمی، لایف استایل و … میدونی که‌ همه‌ی کارهای پیج رو نمیشه برون سپاری کرد! اگه در هر سطحی از تعداد مخاطب (۱۰۰ تا دونه تا ۱۰۰ کا) هستی!

اکثر استوری‌های بلاگری رو خود شما میذارید (حالا یا ادمین برای پیج شما)، محتواهاتون رو باید آماده سازی کنید، عکس‌هایی که میگیرید و … همگی در برون‌سپاری شده ترین حالت ممکن هم بازم به شما مربوط میشه حتی اگه ادیت کاور، ادیت ویدیو، محتوای پست و استوریتون رو هم شخص دیگه ای بخواد براتون انجام بده!

خب پس ما به عنوان یک صاحب پیج، صاحب بیزنس و یک بلاگر،‌ باید ابزاری که تمامی بلاگر‌ها ازشون استفاده میکنند رو بشناسیم و این ابزار بسیار زیادن! از همشون هم همیشه استفاده نمیکنیم.

اما سه تا نرم افزار هست که عصای دست هر بلاگره که باید حتما این سه نرم افزار روی گوشی تمام بلاگر‌ها نصب باشه!

#### استوری فونت (Story Font)

در خصوص اهمیت استوری، بارها و بارها و بارها در مقالات، استوری‌های پیج صابرو،‌ پست‌های پیج صحبت شده! شما با هر عنوان شغلی، با هر موضوع پیجی که دارید، موظفید به عنوان یک بلاگر استوری‌های جذاب درست کنید! منظور از استوری‌های جذاب این نیست که یک عکس رو بگیرید با کلی المان‌های گرافیکی اونو خوشگل کنید، منظور اینه که استوری شما باید از لحاظ ساختار متنی، پیام‌رسانی،‌ گیرایی و هارمونی رنگ و تناسب متن با عکس یا متن با ویدیو،‌ استاندارد‌های کافی رو داشته باشه!

نرم افزار استوری فونت یک نرم افزار ایرانیه که به شما کلی امکانات میده که میتونید با انواع فونت‌های فارسی و پس‌زمینه‌های مختلف، رنگ‌های متفاوت و …،‌استوری های متنوع درست کنید تا مخاطب متوجه فرق کلاس کاری شما با یک بلاگر معمولی که برای متن‌های استوریش از خود اینستاگرام استفاده میکنه،‌بشه!

پس از تهیه و نصب استوری فونت، درون محیط برنامه شما یک قسمت برای نوشتن متن و در قسمت پایین، تنظیماتی برای انتخاب فونت، پس زمینه و رنگ ( و حتی تنظیمات بیشتر) پیدا میکنید.

ـ ابتدا متن خودتون رو تایپ میکنید و سپس در قسمت فونت، فونت مورد نظر رو انتخاب میکنید

ـ سپس پس زمینه مناسب که با فضای عکس و یا ویدئویی که استوری میکنید هارمونی داشته باشه ( راجع به این موارد مفصل در دوره استوری برد صحبت شده) انتخاب میکنید.

ـ‌ در نهایت رنگ متن خودتون رو انتخاب میکنید.

و میتونید با انواع اقسام خروجی مختلف، استوری‌های پیج خودتون رو زیبا و جذاب کنید.

####اینشات (inshot)

کمتر کسی وجود داره که نرم افزار اینشات رو نشناسه!

اینشات یک ادیتور عکس/ویدئوی حرفه‌ای با کلی امکانات برای ساختن کاور پست‌ها، اصلاح رنگ و نور عکس‌ها و ادیت ویدیو ( کات زدن، اضافه کردن چند ویدیو به یکدیگر و …) است که شما حتما در طول بلاگری برای پیجتون، گذرتون بهش میفته.

شما میتونید اینشات رو هم روی اندروید و هم رو ios نصب کنید و از امکانات رایگانش، نهایت استفاده رو ببرید. با اینشات میتونید تمام تولیدمحتوای خودتون رو انجام بدید. کارهایی مثل چسبوندن قطعات ویدئو و عکس کنار هم، حذف پرده‌سبز،اضافه کردن متن و زیرنویس، ساختن کاور، اصلاح رنگ و نور، گذاشتن موزیک روی ویدئو، ساختن دوبله و ….

 

####کپ کات (CapCut)

نرم افزار کپ کات یکی از غول‌های ادیت ویدیو است که هم برای گوشی و هم برای لپ‌تاپ و کامپیوتر وجود داره که خوراک ادیت ویدئوعه! علاوه بر تمام امکانات اینشات، چیزی که اون رو متمایز میکنه، بهره‌مندی از افکت‌های بسیار جذاب سه‌بعدی و هوش مصنوعی و خلاقانه‌ست.

با کپ‌کات شما عملا دیگه نیاز به تدوینگر و یا نرم‌ افزار‌هایی قبیل پریمیر و فاینال کات و فیلمورا و باقی نرم‌افزارهای ادیت ویدیو حرفه ای ندارید.

تمامی فیلتر‌‌ها، افکت‌ها و امکاناتی که کپ‌کات در اختیارتون قرار میده محشره و شما میتونید با محیط کپ‌کات یک ویدیوی فوق حرفه ای رو تدوین کنید و توی پیجتون بذارید.

اگر هم تدوینتون برون سپاری میشه، میتونید برای استوری‌هاتون، یا جایی که قراره از فوتیج‌های پرده سبز، و یا میم خاصی در کنار ویدیوتون استفاده کنید، اون رو با کپ‌کات درست کنید.

شما از چه نرم ‌افزار‌هایی استفاده میکنید؟ کامنتش کنید بقیه هم استفاده کنن

 

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید