هایلایت های ضروری برای پیج های آموزشی اینستاگرام

هایلایت های ضروری برای پیج های آموزشی اینستاگرام

هایلایت های ضروری برای پیج های آموزشی اینستاگرام

قطعا در جریان هستید که بخش زیادی از تمرکز تمام پیج‌های کاری (فروشگاهی، خدماتی، مدرسین و…) باید روی استوری‌‌هاشون باشه!

ولی استوری بعد از ۲۴ ساعت پاک میشه و یک سری استوری‌ها هستن که باعث میشن مخاطب مارو تو ذهنش نگه داشته باشه و هیچوقت هم از یادش نریم؛ باعث میشه مخاطب بهمون اعتماد کنه؛ باعث میشه مخاطب از ما بخره یا بخواد وارد بازی ما بشه و باهامون همراه بشه توی سفری که برای مخاطب داریم ترتیب میدیم توی جریان‌سازیامون.

خب اینجا اهمیت هایلایت‌‌ها خیلی پررنگ تر میشه که ما باید یک سری استوری‌‌های خاص رو توی هایلایت‌های خودمون بذاریم که اگر مخاطبی از استوری‌ها جا موند و یا مخاطب جدیدی وارد پیج شد و یا در کمپین‌های فروشمون قصد داشتیم مخاطب رو هدایت کنیم به اون استوریا، بتونیم ازشون استفاده کنیم!

در این مقاله قراره سه هایلایت مهم که مدرسین باید توی پیجشون حتما داشته باشن رو بهتون بگیم :

۱ – هایلایت درباره من :

وقتی مخاطب پیج شما رو دنبال میکنه، یعنی از یک بخشی از محتوای شما، کرکتر شما، هویت شما خوشش اومده که خواسته دکمه فالو رو بزنه و دنبالتون کنه! شما به عنوان یک مدرس باید یک داستان و جریان‌سازی درست از سرگذشت مسیرتون که چه اتفاقاتی رخ داد که به این جا رسیدید و چرا صلاحیت مدرس شدن رو دارید، برای مخاطبانِ خودتون شفاف سازی کنید تا با دیدن هایلایتی که در باره شماست، اعتمادش به شما بیشتر بشه،‌ شما رو راحت‌تر بشناسه و بتونه بیشتر ارتباط بگیره باهاتون و در نهایت دلیلی باشه برای اینکه توی دوره‌ آموزشی شما شرکت کنه

۲ – هایلایت رضایت / نتیجه هنرجو :

بی‌شک از مهم‌ترین هایلایت‌هایی که تمامی مدرسین باید داشته باشن،‌ رضایت هنرجوهایی هست که توی دوره‌‌ها شرکت کرده اند. چون مخاطبان جدید دیگه گول دروغای زرد مدرسین رو نمیخورن و فقط دنبال این هستن که بدونن کسانی که توی دوره‌ها شرکت کرده‌اند، چه بازخوردی نسبت به اون آموزش میدن! نکته ‌ای که تفاوت ایجاد میکنه بین رضایت هنرجو و نتیجه هنرجو اینه که شما وقتی از ثمره‌ی آموزش‌های اون مدرس، استوری میذارین؛ مخاطب میفهمه که خب افرادی هستند که با دیدن این آموزش به نتیجه رسیده‌اند و با خیال راحت‌تری به شما اعتماد میکنن! اما رضایت هنرجوی خالی،‌هرچقدرم خوب باشه، بازم اطمینان صددرصدی به مخاطب رو نمیده! چون ممکنه این دیدگاه در ذهنش شکل بگیره که اگه جعلی باشه چی!

پس در کنار رضایت هنرجو، حتما نتایج هنرجو‌هاتون رو قرار بدید!

۳ – معرفیِ آموزش:
تایم کمپین‌ها وارم‌آپ قبل اجرای کمپین خیلی مهم و حیاتیه! و خب معرفی آموزش، سرفصل‌ها و … اتفاقیه که بارها و بارها باید رخ بده اما همیشه یک بار برای اولین بار باید یک توضیح کامل، جامع و مفصل در خصوص دوره داده بشه که دقیقا اون توضیح جامع، وارد هایلایت معرفی آموزش میشه که شما حین وارم‌آپ کمپینتون، گریزی به استوریای اون هایلایت بزنید و دیگه مجبور نباشید طی هر کمپین، توضیحات کامل رو مجددا برای مخاطبای قبلیتون تکرار کنید.

اگر مدرس هستید حتما همین الان سناریوی جریان سازی استوری‌های این سه هایلایت رو آماده کنید، استوری بردتون رو بچینید و اگر هنوز نمیدونید استوری چی باید بذارید ما یک دوره فوق جامع آموزشی خفن تحت عنوان استوری برد داریم که به همه نیا‌ز‌های شما درزمینه استوری پاسخ میده و درحال حاضر بیش از ۴۰۰۰ دانش‌پذیر در حوزه‌های مختلف دارن با این روش استوری‌های خودشون رو میذارن و از اینستاگرام کسب درآمد میکنن.

راستی بخاطرگل روی شما یه هایلایت دیگه هم اینجا میگیم که خیلی به افزایش اعتماد و فروشتون کمک میکنه اون هم هایلایت پرسش‌های متداول هست! شما میتونید طی استوریای مختلف، بیاید به پرسش‌هایی که مخاطبینِ شما دارن در خصوص شما یا دوره‌ و کلاس آموزشیتون، پاسخ بدید و در هایلایت پرسش‌های پرتکرار یا پرسش‌های متداول یا هر عنوانی که دوست دارید؛ قرار بدید و همچنین گاها میتونید در باکس سوال‌ها، خودتون از خودتون سوالاتی که ممکنه برای باقی مخاطب‌ها دغدغه باشه رو بپرسید و خودتون بهش پاسخ بدید و اینطوری یک هایلایت کامل از سوالات و جواب‌هایی که باعث میشه مخاطب از گمراهی در نیاد رو توی ویترین پیجتون قرار میدید و تامااام؛ اولین خشت اعتماد سازی و فروشتون چیده شد.

اگه تا اینجا خوندی و واقعا این مقاله به کارت اومد؛ برامون بنویس دمت جیز ما هم مینویسیم دم خودت جیز.

دیدگاه‌ها ۶
ارسال دیدگاه جدید