هوش مصنوعی اینستاگرام توسط متا معرفی شد

هوش مصنوعی اینستاگرام توسط متا معرفی شد

چند روز پیش مارک زاکر برگ کلی سر و صدا به‌پا کرد و خبرای خیلی شگفت‌انگیزی رو در مورد پروژه‌هایی داد که قراراه بزودی رونمایی بشن.  متا در طی یک حرکت خلاقانه،‌ برای اینکه از رقبای خودش جا نمونه و بخشی از بزرگترین بیزنسش، یعنی اینستاگرام رو با فضای هوش مصنوعی تلفیق کنه، در یک پست،‌ از هوش مصنوعی متن به عکس در استوری اینستاگرام رونمایی کرد.

شیوه کار رو قبلا در هوش‌های مصنوعی باقی شرکت‌های دیدیم. شروع انفجارش با Dall-e بود و بعد از اون اکثر کمپانی‌ها یک قسمتی رو در نرم افزارشون تحت عنوان Generative Fill قرار دادن که شما پرامپت رو بنویسی و بعدش هوش مصنوعی یک جلوه بصری رو برات خلق کنه.

در ویدیوی زیر معرفی این هوش مصنوعی رو میبینید :‌

 

 همونتطور که میبینید هوش مصنوعی داره به هر نحوی با هر استفاده ای به کسب‌‌و‌کار‌های مختلف نفوذ میکنه و شما میتونید با منتشر شدن این قابلیت روی پیجتون، استوری‌های معرکه‌ای با خلاقیتتون بذارید که مخاطب میخ‌‌کوب بشه! یادتون نره ما در آکادمی صابرو قراره بزودی جامع‌ترین و کاربردی‌ترین دوره‌ی هوش مصنوعی رو رونمایی کنیم و قطعا باعث میشه خیلی‌ از همراهان ما به درآمد و تخصص عالی به کمک هوش مصنوعی برسن فقط با تماشای این دوره!

به نظر شما برای کسب‌وکارتون، از کدوم بعد هوش ‌مصنوعی میتونید استفاده کنید؟

دیدگاه‌ها ۲
ارسال دیدگاه جدید