چطوری برای شرت یوتیوب کاور بذاریم؟

چطوری برای شرت یوتیوب کاور بذاریم؟

اگه اهل تولید محتوا در یوتیوب باشید، قطعا در جریان نحوه جدید تولید‌محتوا در یوتیوب قرار دارید. یوتیوب هم مثل اینستاگرام و تیک تاک، ویدیو های کوتاه رو به پلتفرم خودش اضافه کرده که شما میتونید ویدیو های کوتاه (زیر یک دقیقه) با ابعاد ریل یا پست‌های تیک تاک (مستطیل عمودی با نسبت ۹ به ۱۶) در کانال یوتیوب خودتون بارگذاری کنید.

اما یه چیز عجیبی که یوتیوب برای شرت‌ها در نظر نگرفته، گذاشتن کاور برای شرت ویدویو ها (ویدیو‌های کوتاه) است.که البته معلوم نیست چه سیاستی پشت این موضوعه!؟

یعنی شما هر شرتی (از این به بعد هرجا نوشتیم شرت، یعنی ویدیوی کوتاه در یوتیوب، نه اون شرتی که فکر میکنید😂) که در یوتیوب میذارید، یا اولین فریم اون ویدیو، یا با توجه به تصمیم هوش مصنوعی که ویدیو هارو بررسی میکنه، یک فریم از ویدیو رو به عنوان کاور اون شرت براتون تعیین میکنه و درکل اکثر کانال‌‌های یوتیوبی رو که نگاه کنید، قسمت ویدیو های عادیشون با تامنیل‌(به کاور های یوتیوب میگن تامنیل) های فوق جذاب، ولی در قسمت شرت ویدیو ها، هیچ زیبایی و قالب خاصی وجود نداره.

اما یک راه داره که بتونید برای شرت ویدیو هاتون کاور بذارید😎

شما بعد از تدوین محتوای شرتتون، عکس کاور رو براش با ابعاد (1920 * 1080) پیکسل که همون ابعاد استوری یا ریلز اینستاگرامه، طراحی میکنید.

و عکس خودتون رو توی یک ثانیه اول ویدیوتون قرار میدید و سپس از ویدیو خودتون خروجی میگیرید.

و پس از بارگذاری شرت ویدیوتون در یوتیوب، میبینید که کاوری که توی یک ثانیه اول ویدیوتون گذاشتید، توی قسمت شرت ویدیو ها نمایش داده شده و به همین راحتی میتونید توی شرت ویدیو‌های یوتیوبتون، بدون اینکه خود این پلتفرم قسمتی رو فراهم کرده باشه، کاور بذارید.

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید