کپی رایت اینستاگرام رو دور بزن!! با این ترفند با هر آهنگی که دوست داری دابسمش کن

کپی رایت اینستاگرام رو دور بزن!! با این ترفند با هر آهنگی که دوست داری دابسمش کن

یک اصل مهم برای رفتن پست‌هامون به اکسپلور و افزایش‌بازدید محتوا، قطعا اینه که از جریان ترند استفاده کنیم و این اصل رو خیلی از شما میدونید!

قطعا این رو هم میدونید که درصد زیادی از اثرگذاری یک محتوا، مربوط به موزیک پس‌زمینه محتوا و یا موزیک خودِ محتواست که بتونه یک کنجکاوی،‌ حس ترس، امنیت و … رو در مخاطب ایجاد کنه و باعث بشه تا آخر اون محتوا رو ببینه.

یکی از سبک‌های محتوایی که همواره ترند هست و ازش استفاده میشه، استفاده از یک سناریو مربوط به یک موزیک از یک خواننده برای رساندن پیام اون محتوا به مخاطب است.

مثلا شما یک محتوای انگیزشی در خصوص تلاش کردن، رسیدن به اهداف و … رو دارید و برای اینکه اون حس کامل به مخاطب منتقل بشه از آهنگ‌های آرتیست‌هایی مثل شایع، سینا ساعی و… استفاده میکنید.

یا مثلا برای بودن روی یک جریان ترند، از آهنگ‌های بقیه‌ی آرتیست‌ها که اکثر بلاگرها ازشون استفاده کردن و یا با اونها دابسمش رفتن مثل طلیسچی و یا اخیرا آهنگ یک آرتیست نسل ۴ ای که میگفت :

“ Hold on Hold on میبینم چقدر …” و کلی دابسمش و یا محتوا با استفاده از این موزیک ساخته شد و همشون ویو‌های چندصدهزارتایی و حتی میلیونی داشتن!

اما طبق معمول یک مشکل که برای ما موقع استفاده از آهنگ‌های آرتیست‌های مختلف توی محتوامون پیش میاد، بحث کپی رایته!

یعنی به محض اینکه ما میایم از آهنگِ یک آرتیست توی پست خودمون استفاده میکنیم و پست رو آپلود میکنیم، اخطار کپی‌رایت برامون میاد و پستمون پاک میشه.

خب چاره چیست؟

توی مقالات قبلی در خصوص نحوه استفاده از صداهای ترند کامل توضیح دادیم و آشنایی دارید!

یعنی میدونید که اگر خواستید از صدای یک ریل در ریل خودتون استفاده کنید، باید بزنید روی اون صدا، بعد سیوش کنید و موقع انتخاب ریلتون، Use Audio رو بزنید!

خب شما ۹۰ درصد راه رو که بلدید! برای اینکه بتونید از موزیک یک آرتیستی که ترند شده استفاده کنید، کافیه وارد صفحه‌ی اینستاگرام همون آرتیست و اون پستی که خودش از موزیکش رو نمایی کرده رو باز کنید و از همون روشی که برای استفاده از صداهای ترند پیش میرفتید، استفاده کنید!

به عنوان مثال ویدیوی زیر رو ببینید :

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید