سه راهکار تضمینی افزایش فروش در استوری

سه راهکار تضمینی افزایش فروش در استوری

توی اینستاگرام بجز کسانی که بلاگر سرگرمی و…. هستن و از راه تبلیغات کسب‌درآمد میکنن، قطعا بقیه‌ی پیج‌های کاری باید توی پیج خودشون یک چیزی رو بفروشن که بتونن کسب‌درآمد کنن! مثلا پیج‌های خدماتی، پیج‌های آموزشی، پیج‌های فروشگاهی، پیج‌های مشاوره و … .

مطمئنم دلیل اینکه الان داری این مقاله رو میخونی اینه که سرنوشت خواسته که یه فروش عالی با کمپین رو تجربه کنی با این آموزش! چونکه توی این مقاله قراره سه تا راهکار تضمینی برای افزایش فروشتون بهتون بدیم که با انجام دادنش خیلی راحت میتونید فروشتون از طریق استوری رو چند برابر کنید.

۱ – تکنیک ۷-۷-۷ در تایم کمپین ها:

یک کمپین فروش موفق (جشنواره تخفیف، جشنواره فروش، مراسم رونمایی از یک محصول خاص و یا حتی پیش‌فروش) یک بازه سه هفته‌ای رو داره که فروش اصلی ممکنه فقط توی دو روز رخ بده ولی اثری که اتفاقات اون ۲۱ روز روی هم میذارن نتیجه‌اش میشه فروش انفجاری!
توی تکنیک ۷-۷-۷ ما یه موضوع خیلی مهم رو داریم که اون، وارم آپ قبل جشنواره است! منظور از وارم آپ چیه؟
یعنی شما در استوریاتون، طوری جریان سازی کنید، طوری مخاطب رو آماده کنید که احساس نیاز به اون محصول، خدمات یا آموزش شما رو عمیقا حس کنه و شما توی هفت روز اول، باید یک وارم آپ سنگین برید!

توی استوریا محصولی که قصد فروش آن را دارید که به درستی پرزنت کنید! مزیت‌هاشو بگید و مخاطب رو با محصولتون به خوبی آشنا کنید!

و توی هفته دوم شما پس از وارم آپ سنگین، خبر از تایم کمپین میدین که مخاطب، آماده باشه برای اون روز و ساعت خاص که جشنواره شما شروع میشه!

و هفت روز بعد از تایم کمپین هم مهمه که شما در استوریاتون در خصوص محصولتون صحبت کنید، اینکه چندین نفر تونستند ثبت نام کنن و احساس نیاز رو مجدداً در مخاطبانی که جشنواره رو از دست دادن ایجاد کنید و دوباره میتونید برای کسانی که نتونستن ثبت نام کنن، یک استوری بذارید و مثلا بپرسید چیشد که این جشنواره رو از دست دادی؟ و یا بپرسی کسانی که تایم جشنواره نتونستن ثبت نام کنن شمارشونو بذارن یا عدد X رو ریپلای کنن و شما مجددا توی اون تایم بتونی کسانی که از تایم کمپین جا موندن رو هم دریابی و فروشت رو کامل انجام بدی.

اینها فقط بخش خیلی کوچیکی از قسمت‌های کمپین فروش استوری برد بوده که شما بعد از دیدن این دو قسمت کمپین فروش، هرگز کمپین ناموفقی نخواهی داشت!

۲ – آماده کردن هایلایت‌های پیج برای ارجاع دادن مخاطب در طول کمپین

در خصوص اهمیت هایلایت در مقالات قبلی بسیار صحبت کردیم و اگر نمیدونید برای پیجتون چه هایلایتی باید بزارید، اگه پیجتون آموزشیه این مقاله رو ببینید و اگر پیجتون فروشگاهیه، این مقاله رو ببینید تا کاملا متوجه بشید که چه هایلایتی توی افزایش فروشتون موثره.

۳ – کل استوریاتو لینک نزار!

تایم کمپین مهم‌ ترین چیز بعد از حفظ روحیه، بالا نگه‌داشتن بازدید استوریه!

یکی از چیزایی که بازدید استوری رو خیلی به فنا میده، اینه که شما توی هر استوری مربوط به فروشتون، لینک پرداخت بذارید و خب این باعث میشه بازدید استوری خیلی بیاد پایین و مخاطب کمترین متوجه کمپین فروشتون بشه!

حالا پیشنهاد جایگزین چیه؟ اینه که اگر در طول روز کمپین، قصد دارید ۶ تا استوری مربوط به فروش بذارید، دو تا از اونا با لینک مستقیم باشه، دو تاشو ریپلای بگیرید و در دایرکت لینک رو ارسال کنید، و ۲ دوتا رو هم از طریق هدایت به پروفایل، به لینک در بیوگرافی پیجتون هدایت کنید که با افزایش ریپلای و پروفایل ویزیت، هم بازدید استوریتون بالاتر بره و هم فروشتون افزایش پیدا کنه.

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید